Subject: Sprinklerite süsteem
From: "Merili Paadik" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Aug 2024 16:15:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Küsin abi, ehk oskate mind aidata või suunata.

On kortermaja, milles ühes trepikojas on sprinkerid ja teises ei ole.
Keegi ei oska öelda, millal või kas on neid hooldatud ning kas need on
toimivad.

Kui aktuaalne on üldse nende kasutamine kortermaja trepikojas?

Kas oleks keegi/mõni firma, kes selliseid kontrolle teostab ja oskab
hinnata olukorda? Kas Teie ise saate selliseid asju hinnata? Milline see
protsess võiks välja näha või kust peaks üldse abi otsima?

Parimate soovidega

Merili Paadik

kinnisvarahalduri assistent

Tel: +372 5645 9483

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Stell Eesti AS

Papiniidu 5a/1

80042 Pärnu

 <http://www.stell.ee/> www.stell.ee